Розважально-пізнавальна
гра “Traveling to English” для учнів 4 класів
Мета та завдання:
-
створити позитивну мотивацію до вивчення англійської
мови;
-
повторити та закріпити вивчений матеріал;
-
вчити дітей колективній діяльності, співпраці.
Такі конкурси можна проводити як в кінці чверті
або в кінці року, так і в кінці вивчення будь-якої теми. Молодші школярі із
надзвичайним задоволенням беруть участь у них.
„Подорож” проводиться з учнями 4 класів. Всі учні
– пасажири потягу, який рушає в подорож до англійської мови. Кожна група учнів
займає свій поїзд, який зупиняється на різних станціях. Діти самі обирають
розпізнавальні знаки для себе, але в кожній групі є машиніст “driver”, який проводить свою
групу по станціях. Для того, щоб поїзди „не потрапляли в аварійні ситуації” на
своєму шляху, кожна група отримує
маршрутний лист “train table”, в якому вказано маршрут кожного поїзда, назви станцій
та порядок руху. В ньому також вказано час зупинки, кількість отриманих балів.
Хід гри
Teacher:
Dear friends, today you are passengers of these trains. We are going to travel
to English. The trains are leaving. Good voyage! See you later!Station 1: “Musical”
Відгадайте мелодію та заспівайте пісню англійською мовою. (використовуються пісні, які вивчалися раніше: “What is your name?”, “I see green, I see yellow”, “I am a pupil”, “Hello, how are you?”, “Head and shoulders”, etc.) На цій станції відповідальними є вчитель музики та учнів старших класів, які пропонують музику без слів, а діти згадують та виконують її англійською мовою. Якщо їм не вдалося вгадати пісню, пропонується інша мелодія.
Station 2: “Phonetics”
Прочитайте слова в транскрипції.
Наприклад: [spu:n], [tri:], [plein], [faiv], [sta:], [kwi:n], [fa:m], [bo:l], [blu:], [boks]
Station 3: “Reading”
Перевіряється техніка читання (кількість слів за одну хвилину). Один з учнів, обраний командою, отримує лист зі словами або з текстами. Учню дається одна хвилина на підготовку, потім він зачитує запропонований матеріал. Підраховується кількість прочитаних слів за одну хвилину і виставляється така ж кількість отриманих балів у маршрутний лист.
Наприклад: Ship, egg, bus, book, queen, star, horse, name, sit, yes, mug, cook, feed, park, port, cake, stone, little, bench, jump, good, sheep, farm, floor, plate, nose, big, bell, sun, wood, lake, bone, fish, pen, tulip, pupil, that, thеse, moon, bird, purse, king, morning, yellow, weak, beak, ball, day, boy, out.
Якщо учень завершив читати слова, а вчитель його не зупиняє, він починає читати запропонований матеріал з початку.
Station 4: “Poetical”
Розкажіть вірш англійською мовою.
The dog |
What I can do |
I have a
dog. His name is Pat. He can do this, he can do that. Look at my dog! Tricks he can do. I love my dog. He loves me too. |
I can
skip and play football, Hockey, tennis, basketball. I can jump and I can run, I can have a lot of fun. |
І. Поставте правильні форми дієслова to be
(am/is/are) |
ІІ. Знайдіть і виправте помилку |
1. I …a pupil. 2. You … from 3. My dad … tall and strong. 4. My mum … very good. 5. This dog … fat. 6. We …big. 7. Pete and Bob … students. |
1. Ann and Mike is
pupils. 2. We English are. 3. I have five book. 4. They has two stars. 5. What is your names? 6. I see one dogs. 7. Pete run in the park. |
Продовжити перелік слів за темами (усно):
1. dog … 2. red … 3. read …
Можна приготувати малюнки за темами та запропонувати пограти у „Відгадай слово” або інші ігри на повторення лексики.
Station 7: “Riddles”
Відгадайте загадки.
|
|
Бесіди за темою „Знайомство, „В магазині”, „В зоопарку”
Station 9: “Conversation”
Складіть розповідь за малюнком.
Наприклад: “I see a dog. Its name is Rex. Rex is big and good. It is red. Its nose is black. The dog is under the desk. It’s a good dog. This is its bone. Rex is happy. I like the dog.
Station 10: “Crossword”
Знайти 10 слів, що позначають кольори (можна використати будь-який кросворд за темою).
k
|
r
|
e
|
d
|
a
|
j
|
l
|
a
|
y
|
d
|
b
|
b
|
r
|
o
|
e
|
k
|
s
|
g
|
r
|
e
|
y
|
l
|
r
|
f
|
g
|
r
|
e
|
e
|
n
|
m
|
l
|
c
|
a
|
o
|
k
|
i
|
g
|
a
|
t
|
b
|
v
|
l
|
p
|
c
|
w
|
b
|
l
|
u
|
e
|
n
|
n
|
b
|
o
|
i
|
k
|
n
|
i
|
g
|
z
|
j
|
n
|
g
|
y
|
w
|
n
|
i
|
f
|
q
|
c
|
w
|
h
|
s
|
t
|
e
|
o
|
k
|
p
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий