четверг, 11 февраля 2016 г.

Розважально-пізнавальна гра “Traveling to English” для учнів 4 класів
Мета та завдання:
-          створити позитивну мотивацію до вивчення англійської мови;
-          повторити та закріпити вивчений матеріал;
-          вчити дітей колективній діяльності, співпраці.

Такі конкурси можна проводити як в кінці чверті або в кінці року, так і в кінці вивчення будь-якої теми. Молодші школярі із надзвичайним задоволенням беруть участь у них.
„Подорож” проводиться з учнями 4 класів. Всі учні – пасажири потягу, який рушає в подорож до англійської мови. Кожна група учнів займає свій поїзд, який зупиняється на різних станціях. Діти самі обирають розпізнавальні знаки для себе, але в кожній групі є машиніст “driver”, який проводить свою групу по станціях. Для того, щоб поїзди „не потрапляли в аварійні ситуації” на своєму шляху, кожна група отримує   маршрутний лист “train table”, в якому вказано маршрут кожного поїзда, назви станцій та порядок руху. В ньому також вказано час зупинки, кількість отриманих балів.
Хід гри
Teacher: Dear friends, today you are passengers of these trains. We are going to travel to English. The trains are leaving. Good voyage! See you later!
Station 1: “Musical”
Відгадайте мелодію та заспівайте пісню англійською мовою. (використовуються пісні, які вивчалися раніше: “What is your name?”, “I see green, I see yellow”, “I am a pupil”, “Hello, how are you?”, “Head and shoulders”, etc.) На цій станції відповідальними є вчитель музики та учнів старших класів, які пропонують музику без слів, а діти згадують та виконують її англійською мовою. Якщо їм не вдалося вгадати пісню,  пропонується інша мелодія.  
Station 2: “Phonetics
Прочитайте слова в транскрипції.
Наприклад: [
spu:n], [tri:], [plein], [faiv], [sta:], [kwi:n], [fa:m], [bo:l], [blu:], [boks]
Station 3: “Reading
Перевіряється техніка читання (кількість слів за одну хвилину). Один з учнів, обраний командою, отримує лист зі словами або з текстами. Учню дається одна хвилина на підготовку, потім він зачитує запропонований матеріал. Підраховується кількість прочитаних слів за одну хвилину і виставляється така ж кількість отриманих балів у маршрутний лист.
  
 Наприклад: Ship, egg, bus, book, queen, star, horse, name, sit, yes, mug, cook, feed, park, port, cake, stone, little, bench, jump, good, sheep, farm, floor, plate, nose, big, bell, sun, wood, lake, bone, fish, pen, tulip, pupil, that, thеse, moon, bird, purse, king, morning, yellow, weak, beak, ball, day, boy, out.
Якщо учень завершив читати слова, а вчитель його не зупиняє, він починає читати запропонований матеріал з початку.  
Station 4: “Poetical
Розкажіть вірш англійською мовою. 

The dog
What I can do
I have a dog. His name is Pat.
He can do this, he can do that.
Look at my dog! Tricks he can do.
I love my dog. He loves me too.
I can skip and play football,
Hockey, tennis, basketball.
I can jump and I can run,
I can have a lot of fun.

Station 5: “Grammatical”
І. Поставте правильні форми дієслова to be (am/is/are)
ІІ. Знайдіть і виправте помилку
1. I …a pupil.
2.
You … from England.
3
. My dad … tall and strong.
4
. My mum … very good.
5
. This dog … fat.
6
. We …big.
7
. Pete and Bob … students.
1. Ann and Mike is pupils.
2
. We English are.
3
. I have five book.
4
. They has two stars.
5
. What is your names?
6
. I see one dogs.
7
. Pete run in the park.
Station 6: “Lexical
Продовжити перелік слів за темами (усно):  
 1. dog … 2. red … 3. read …
Можна приготувати малюнки за темами та  запропонувати пограти у „Відгадай слово” або інші ігри на повторення лексики.    
Station 7: “Riddles”
 Відгадайте загадки.
  1. I live in a hot country.
    I am big.
    I give people milk.
    I have a hump (
    горб) on my back
    What am I?
    (a camel)
  1. The teachers writes
    On me with chalk, (
    мел)
    My face is black,
    I cannot talk,
    What am I?
    (a blackboard)
Station 8: “Dialogue”
Бесіди за темою „Знайомство, „В магазині”, „В зоопарку”
Station 9: “Conversation”
Складіть розповідь за малюнком.  
Наприклад: “I see a dog. Its name is Rex. Rex is big and good. It is red. Its nose is black. The dog is under the desk. It’s a good dog. This is its bone. Rex is happy. I like the dog.
Station 10: “Crossword
Знайти 10 слів, що позначають кольори (можна використати будь-який кросворд за темою).

k
r
e
d
a
j
l
a
y
d
b
b
r
o
e
k
s
g
r
e
y
l
r
f
g
r
e
e
n
m
l
c
a
o
k
i
g
a
t
b
v
l
p
c
w
b
l
u
e
n
n
b
o
i
k
n
i
g
z
j
n
g
y
w
n
i
f
q
c
w
h
s
t
e
o
k
p

Комментариев нет:

Отправить комментарий